Agnieszka Rodzińska
Z wykształcenia psycholog, oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta TUS, terapeuta osób ze spektrum autyzmu.
Swoją wiedzę zdobywała na uczelniach w całej Polsce m.in. na międzynarodowej Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, pod okiem najlepszych wykładowców w Polsce i na świecie. Od ponad 13 lat pracuje z dziećmi w szkołach, przedszkolach, fundacjach, stowarzyszeniach i instytucjach miejskich. Wykładowca współpracujący m.in. z Wyższą Szkołą Bankowa w Toruniu oraz z placówkami doskonalenia nauczycieli w regionie. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę zdobytą na studiach, jak i wielu dodatkowych szkoleniach w tym m.in. kursach INPP oraz Mindfulness. Prywatnie mama nastolatki, miłośnik muzyki, gier komputerowych i książek Stephena Kinga.
Kornelia Stogowska
Jak o sobie mówi „pedagog specjalny z pasji, doświadczenia i wykształcenia”. Na to ostatnie składają się tytuły Surdo- i tyflopedagoga, terapeuty osób ze spektrum autyzmu, pedagoga specjalnego (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie) oraz nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej (Uniwersyter Mikołaja Kopernika). Od 15 lat pracuje z dziećmi z niepełnosprawnościami, głównie z dziećmi ze spektrum autyzmu i z niepełnosprawnościami sprzężonymi. Terapeuta ręki i trener grafomotoryki, trener TUS. W pracy wykorzystuje wspomagającą formę komunikacji Makaton oraz język migowy, jak i symultaniczno- sekwencyjną naukę czytania. Swoje umiejętności z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania doskonaliła pod okiem superwizorów z Gdańska. Pasją do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dzieliła się ze studentami Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Żadna grupa wiekowa jej nie straszna, chociaż jak sama twierdzi uwielbia pracę z maluchami i stawianie z nimi pierwszych kroków w terapii indywidualnej. Pomysłodawca i wykonawca ciągłych remontów w przedszkolu :). Jej zdaniem każdy człowiek ma możliwości, które tylko trzeba odkryć! Prywatnie żona, mama energicznej Mai, pasjonatka gotowania i CrossFitu.
Natalia Betlejewska
Absolwentka Nauk o Rodzinie na Wydziale Teologicznym. Ukończyła również studia z zakresu Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, jak i Oligofrenopedagogikę z elementami rewalidacji. Lubi pracę z dziećmi w różnym wieku. Nie straszne jest jej tworzenie niepowtarzalnych dekoracji na różne okazje! Potrafi zrobić coś z niczego. Konkretna, wymagająca oraz asertywna. W swojej pracy stawia na rozwój i uwielbia wyzwania dlatego ciągle podnosi swoje kwalifikacje i warsztat terapeutyczny uczestnicząc w licznych kursach, szkoleniach i warsztatach. Tradycje nauczycielskie są u niej rodzinne i z dumą je kontynuuje. Poza pracą interesuje się makijażem i śpiewem. Uwielbia zabawy ze swoim pupilem- królikiem.
Dominika Sekulska
Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Terapeutka i nauczycielka, która nie boi się wyzwań! Zawsze stara się podchodzić indywidualnie do każdego swojego podopiecznego. Dobre relacje z wychowankami są dla niej priorytetem. Gdyby trzeba było opisać ją trzema słowami, to bez wątpienia były by to – cierpliwość, twórczość i otwartość. Lubi łączyć ze sobą różne metody pracy i techniki terapeutyczne, bo nie ma jednej, idealnej drogi. Współpracownicy cenią ją za konsekwencję, opanowanie i poczucie humoru. Dominika wolny czas – między pracą a dodatkowymi studiami – spędza głównie z bliskimi grając w planszówki i śpiewając karaoke. Często zaszywa się wśród pędzli i farb. Adrenalina nie jest jej obca, udowodniła to niedawno skacząc ze spadochronem!
Julia Mądrzejewska
Absolwentka resocjalizacji z profilaktyką społeczną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Na tym samym Uniwersytecie zdobyła również tytuł licencjata na kierunku Pedagogika sądowniczo-penitencjarna. Wiedząc, że jej powołaniem jest praca z dziećmi ukończyła 5-letnie studia magisterskie na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Swoje kwalifikacje związane ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi rozwijała podczas studiów podyplomowych z oligofrenopedagogiki oraz terapii pedagogicznej, a także wielu szkoleń dotyczących terapii dzieci z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną. Pracuje przede
wszystkim metodą Stosowanej Analizy Zachowania i w tym kierunku zdobyła uprawnienia. W swojej pracy charakteryzuje się wielkim sercem, mnóstwem empatii, głową pełna pomysłów i konsekwencją. Czas wolny spędza na spacerach ze swoimi pupilami – psem i kotem. Uwielbia zakupy i kocha słodycze.
Izabela Będzińska
Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, ukończyła studia II stopnia na kierunku Pedagogika szkolna z socjoterapią oraz studia podyplomowe z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Doświadczenie zawodowe zbierała w ramach praktyk studenckich w różnych placówkach oświatowych oraz pracy etatowej. Uczestniczyła także w licznych szkoleniach i webinarach dotyczących integracji sensorycznej, terapii ręki, rozwoju zmysłów. Jest trenerem zajęć takich jak Sensoplastyka®, Smykomultinsensoryka® oraz Matematyka multisensoryczna.Prywatnie uwielbia wszystko, co jest związane z sensoryką. Razem z synem testuje przepisy na masy sensoryczne, którymi potrafią bawić się godzinami. W wolnych chwilach uwielbia czytać książki i spacerować.
Aleksandra Szurgot
Ukończyła studia I stopnia na kierunku logopedia o specjalizacji wczesna interwencja logopedyczna oraz studia II stopnia pedagogiczne ze specjalizacją z logopedii. Swoją wiedzę pogłębiała przez różnego rodzaju szkolenia, natomiast doświadczenie zawodowe zdobyła dzięki praktykom oraz pracy w gabinecie logopedycznym z dziećmi w wieku niemowlęcym, wczesnoszkolnym, młodzieżą, a także dorosłymi.
Praca z dziećmi sprawia jej wiele satysfakcji, pomaga zrozumieć świat z perspektywy dziecka. Wyzwania, które pojawiają się podczas zajęć pozwalają jej realizować się i motywują do dalszego rozwoju w zawodzie.
Prywatnie od kilku lat pasjonuje się fotografią. Szczególną radość sprawiają jej ujęcia noworodkowe, dziecięce oraz rodzinne. W takich kadrach uchwyca najwięcej emocji, uśmiechu i spontaniczności.
Karina Grzembska
Ukończyła studia Pedagogiczne ze specjalizacją Poradnictwo Psychologiczno-Pedagogiczne. Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej oraz trener Smykomultinsensoryki®️.
Kreatywna, ciepła i empatyczna. Tworzy atmosferę, w której każde dziecko czuję się akceptowane i bezpieczne.
Jako terapeuta integracji sensorycznej skupia się na pomaganiu dzieciom w przetwarzaniu bodźców sensorycznych, poprzez różnorodne ćwiczenia stara się zintegrować wrażenia sensoryczne, co wspiera lepsze funkcjonowanie dziecka w życiu codziennym.
Prywatnie entuzjastka jogi, która pozwala utrzymać jej równowagę między ciałem a umysłem. W wolnych chwilach lubi spędzać czas na świeżym powietrzu, zwłaszcza podczas długich spacerów po lesie z psem. Ponadto, uwielbia eksperymentować w kuchni i przygotowywać zdrowe posiłki.
Martyna Zaborowska
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ukończyła studia I stopnia na kierunku logopedia. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk studenckich w różnych placówkach oświatowych. Uczestniczyła także w szkoleniach i webinarach poświęconych rozwojowi mowy dziecka, logorytmice oraz funkcjom języka.
Martyna jest osobą cierpliwą, otwartą i życzliwą.
Prywatnie preferuje aktywne spędzanie czasu, jest zapaloną czytelniczką oraz pasjonatką gotowania.
Ula Olbińska
Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, która doświadczenie zawodowe zbierała na praktykach w wielu przedszkolach i szkołach podstawowych. Chętnie uczestniczy w kursach, szkoleniach i webinarach dotyczących zabaw edukacyjnych oraz twórczej pracy z dziećmi. W pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do każdego dziecka, a także rozbudzanie kreatywności u najmłodszych. Po pracy uwielbia rozwiązywać zagadki w escape roomach i czytać książki. Czas wolny najchętniej spędza w kinie lub grając w gry planszowe.
Dagmara Rakoczy
Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, pedagog specjalny i logopeda. Prywatnie mama dwójki maluchów, co niewątpliwie jest najważniejszą rolą w moim życiu. Pracę z dziećmi lubię opierać na wsparciu, dobrej relacji i poczuciu bezpieczeństwa. Swoje kwalifikacje i doświadczenie staram się nieustannie doskonalić poprzez kursy i studia podyplomowe, obecnie studiuję Neurologopedię z modułem neurologopedii klinicznej. Grupa wiekowa, z którą szczególnie lubię pracować to maluszki. Posiadam uprawnienia do pracy metodą Stosowanej Analizy Zachowania. Swoje doświadczenie zdobywałam dotychczas pracując z dziećmi w wieku przedszkolnym. Czas wolny spędzam głównie z rodziną i przyjaciółmi. Lubię czytać kryminały i sprzątać.